今日細塋係學校右同我sAy hi""呀!呵呵^^" 好開心呀! 不過今日係學校真係無咩野發生! 放學都有d事發生既........ 我番屋企換完3! 就去左打波! 打完波d人走哂! 我同幾個Fd係到玩街舞! 嘩!我景然做到單手倒立!同小小跳轉呀!呵呵^^" 唔講啦(完)! <<L的支持者...我愛你細塋!/\/\/\/\ >-\細塋/\細塋/-> \/ \/ 細塋我愛你!!