唉..........
宜家細塋令同我say個hi都唔會嫁啦><""
因為......我已經應承左佢啦!!
應承左d咩??
我唔講得嫁!!!e個係一個承諾........
唉........... ↑↑上次果個我自己一手一腳整嫁!!!
我都唔知重有無機會可以佢出街啦.... (愛心細塋!!)
e個承諾簡直同分手無分別.....
我承諾佢既原因係...
因為我真係好好好愛佢呀!!!><" 我還可愛嗎?? 有誰可答我?
愛 愛 愛 愛 愛 愛
愛 愛 愛 愛 愛 愛 愛
愛 愛 愛愛愛愛愛愛愛愛愛 愛 愛 愛 愛
愛 愛 愛 愛 愛 愛 愛 愛 愛
愛愛愛愛愛 愛 愛 愛 愛
愛 愛 愛 愛 愛愛愛愛愛愛愛愛愛愛愛愛愛愛
愛 愛愛愛愛愛愛愛愛愛 愛 愛
愛 愛 愛 愛 愛 愛 愛愛愛愛愛愛愛愛愛愛 愛
愛愛愛愛愛愛 愛 愛 愛 愛
愛 愛 愛 愛 愛愛愛愛愛愛愛愛愛愛
愛 愛 愛 愛 愛 愛 愛
愛 愛 愛 愛愛愛愛愛愛愛愛愛 愛愛愛愛愛愛愛愛愛愛
↑↑↑今次e個都係我自己一手一腳整嫁!!!
(愛細塋!!)
大家覺得靚唔靚呀??><"
|