近黎呢兩日,發生左一d事,令到我對一個人十分之失望,明明係自己唔岩,重要搵人恐嚇我.....真係十分之差勁....陳志謙....可能你冇叫人恐嚇我,但係當日你所做ge野,我重記得好清楚,我唔會嬲你,但係我會唔再當你係老死,由呢一刻開始,我唔再係你ge朋友....永遠都唔會
呢件事本來唔想老豆呀媽知,但係最後都係講左比佢地知....算啦.....費事佢地擔心,都係講出黎,我當時係咁諗.唉.....始終都係要佢地擔心.......我都係十分差勁呢........
文謙幾時再得閒去mk呀....我想整部psp呀~~~~~
今日去左一間餐廳度食dinner,又貴又唔飽....不過d野幾好食....
|