今日一大清早就去左西貢啦~~~因為今日要去遊船河^^我地首先係西貢碼頭度集合...然後.......上船..
上左船之後.....放低d野之後....上左船頂..好.....大風呀....吹到我死....呀媽佢比d風吹走左頂帽......跟住我老豆d同事等人開始落水swimming啦~~但係我地就冇游...去左釣魚..點知.....一條魚毛都冇呀~~~激死我.....之後..就開始食野啦食完佢地就再swim啦..我就玩psp同埋打啤.....
玩到五點幾...就開始番上岸啦....之後大家一齊搭地鐵....老豆又話三六九上海菜館開番....話去試下.....點知去到原來係豆漿大王.....= =o晒嘴=o=最後都係番屋企樓下ge大家樂食野.......= =
聽日又要早起身...睇呀陳進曦ge空手道比賽.....而家要早d訓....
|