今日就係老婆豬返左大陸既第十日啦,今朝成12:00先起身,因為浸晚成5:00先訓,更住一起身就開電腦玩msn同埋聽歌,到左12:30細路就幫我出左去買左個m記返嚟比我食,食完之後又繼續玩電腦,玩到3:00就同細路玩鋤d,玩左陣之後又玩大富翁,無聊到爆呀!!!玩到5:00又繼續玩電腦,玩到6:30就食嘢啦!!!食完之後又繼續玩電腦!!!咁無聊既一日就咁過左啦!!!好采聽日可以去游水,唔洗係屋企悶姐!!!如果唔係就係悶死呀!!!呵呵!!!老婆豬仲有3日就返啦!!!呵呵!!~^oo^啜....卜!~