今日7:30就起左身,之後就打比老婆豬,點知佢仲未訓醒喎,真係一隻懶訓豬呀!!!更住打完比佢之後我地就傾電話,傾到8:00佢要落樓,所以佢話落到樓下先打比我!!!之後佢落到樓下打比我,我就陪佢傾電話,傾左好耐,傾到佢去到學校門口先收線,佢返到去學校門口就話放小息先打比我,更住佢收左線之後我就開電腦聽歌,訓覺啦!!!到左佢小息就即刻打比我,之後傾左都唔夠十分鐘就收左線啦!!!到左佢放第二個小息又再打比我,更住傾唔夠5分鐘又收左線啦!!!最後佢放學就打比我,之後我就由佢行緊出學校門口開始陪佢傾電話,傾到返到屋企樓下!!!傾左成45分鐘囉!!!咁鬼耐先可以返到屋企!!!老婆豬真係慘!!!=00=陪佢傾到去屋企樓下,佢話上到去先再打比我,更住佢上到屋企就即刻打比我,更住繼續又傾電話傾到6:30就食飯,食完飯之後我就整埋d嘢,更住就同老婆豬繼續傾電話啦!!!好開心呀今日!!!~yoyo~~好想快d到聽日呀,因為老婆豬聽日過嚟陪我呀!!!~yo~呵呵!!!唔知呀妹幾時返呢!!!=00=好掛住你呀!!!!老婆!!!啜......卜!~~yoyo~
|