昨天就是期待已久的19號了
失望的說~~
一個人 幾多個心?
每一個人係咪都呈反射作用..?xD
I hope....
前幾日無得去London
獨個兒在家
日日同黃生開cam傾電話
唉 忽略一陣都唔得架
其實可能對於你尼講我唔算有付出過
但係我真係唔知點樣同你比
總之 我自己知道我自己俾左幾多
唔係完全無俾過架
有時唔係你付出幾多 人地就要付出反幾多
有時有啲野無得格硬整到佢平衡架
只要你明白 我係有俾到
而且 我要一步一步尼
先得 你可能要等
但係等下 你慢慢就會感受到
唔好話我咩都無付出過
另外 只怪我太易信人
一早就唔應該信戈位敵方嘅朋友
今次教訓我 唔好輕易將啲野講比無防範嘅人知
人地遲早係你背後插你一刀
唉 敵人嘅朋友即係你嘅敵人~~
合理地管.
|