l.aLong
long2005
暱稱: ar.Long
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2016-10-21
2016-08-31
2016-08-03
2015-12-01
2015-03-24
文章分類
全部 (401)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 401
留言總數: 738
今日人氣: 1
累積人氣: 11368
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 11 日  星期一   晴天


2009-05-11 分類: 未分類

真係好q煩- -返學日日都要探熱.........重要唔比訂飯  要食埋d垃圾面  頂

真係好想投訴佢囉   唔比訂飯  d面又唔係多  成日都賣鬼哂d送   挑   你冇就唔好比咁多人啦   一係就正多d

勁白痴   賣唔出果d野一直放   放到可以係幾個星期之後   真係你死你事   

食完之後今日返到屋企又abcd啦.......- -唉"

我要買彩虹色髮泥   7彩色    紅  橙   黃  6   青   藍  紫  xdd    j哂係個頭到   出街睇下會唔會比人打A_A"  hahah哇卡卡卡卡.......xdd

好多人中2 gem....但係有幾多人係中2佢唱歌把聲架- -"定一話中2佢果到地方大....... 唔知呢xdd

今日又一次討論mk呢個乖寶寶    真係好乖好聽話@@  早訓啦  出街廿4小時打牙牙媽報到啦~~~~總之重有好多野好
哈哈  佢一定會係一個好好既男朋友"""

呢排打信長比人秒殺=="係狂果隻.......冇咩心機玩............

唔知點解....個個人都話我信心......不過我自己都知既....成日都話唔識去逃避.........哈"  有冇咩方法可以增加自信架@@"  介紹下比我牙"""
唔知係咪就係我冇自信....做咩都唔認真....搞到今時今日咁xd.....有信心事(景)成  哈哈    比個5我先啦    ^.^/

真係...可能有d野對落左就會有感情都唔定=]     當初我真係唔係好中2我地班....但係日日比佢地abcd- -"之後開始同班變態佬玩埋左....
搞到我都開始有小小變態超來A_A     

超爺真係比人搞得最可憐果個.....星期一到星期5都係佢既死期.....推車牙 圍嘔牙  集體渣佢JJ牙 圍串 拖佢入女次 .....總之佢就日日都有經喜
我地就日日有得同佢玩  哈哈  一玩就玩上幾個小息

 唔講啦  比人小   呢幾晚都要早OFF  溫書   SO我打小D信長同佢地傾多D MSN同埋電話架啦XDD(自從我部電話走哂樣之後...咳咳咳..都冇點同人傾多過  10分鐘既電話= =")

-----------------------------------------------
小肥 - 十二年沒有冬天

作曲:Walter Wong
填詞:方杰
編曲:陳西敏(On Your Mark)/Walter Wong
監制:陳西敏(On Your Mark)/Walter Wong

紫.se制作  QQ:253057646

夏季接近四十五度
十個季候風空氣頃刻晦暗
再也呼吸不到清新
二至八月每日有霧
劇變氣候會爆發原因
全為見證你變心

看著世界快淪亡了 一腳踏入最後日期
難忘記你 我無暇理 冰山開始雪崩

如果十二年過後時代 冬天給搶去戲份
全世界水浸 明知末日漸移近 我也不需補給品
連毀滅地球也沒遺憾 求終結你蜜運
病毒下被圍困 這不安感 哪會陌生
離別那日我早喪命過 死了是皮肉里靈魂


住進雪柜閉目退避
六百套大褸剪碎都不氣憤
熱到只應該看醫生
盡快吃藥努力午睡
讓我發夢 看見我誕生
能洞察四季變更

看著我快要淪亡了 一腳踏入最後日期
難忘記你 更妒忌你 根本不想降溫

如果十二年過後時代 冬天給搶去戲份
全世界水浸 明知末日漸移近 我也不需補給品
連毀滅地球也沒遺憾 求終結你蜜運
病毒下被圍困 這不安感 哪會陌生
離別那日我早喪命過 死了是皮肉里靈魂

無助到為情怨恨
大題目其實很近
也扮作毫無責任

如果十二年過後時代 冬天給搶去戲份
地殼震一震 提醒盡量淡忘你
去了結我不忿 如毀滅地球已沒疑問
來清算我命運 失戀得傷透心
這自卑感 哪個陌生
誰沒有為愛戀壯烈過 總要復元直到平衡
來年冬季驟變夏季便無下文
全球都破壞了上帝再懲罰人

紫.se制作  QQ:253057646

------------------------------------------------------

做咩都要有信心 加油加油  YES~~~"      我要有信心 hahah    想當年有既話我e加會好開心xd





 






訪客留言 (返回 long2005 的日誌)


ychun128 於 2009-05-12 11:08 PM 發表:
我都想gel- -一定好好玩姐xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



k13161820 於 2009-05-12 12:18 AM 發表:
等係有信心啦!~~~

係牙係今日睇完我個qooza仲未cm牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



k13161820 於 2009-05-12 12:17 AM 發表:
你.........



比個gd你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]