好耐冇打 事關細佬屋企...咳咳.....所以冇得上網
不過呢幾日我又諗緊一個問題....
重唔重讀中5好.?
哈哈 如果係前幾個月既我一定唔會諗呢個問題.
但當我返左大家樂之後就開始諗....其實我係咪應該要讀書?
果到所有人都對我好好 食完飯吹水 個個都叫我讀多d書....
我既答案都係果句...讀唔到..
講真...我可能唔想讀唔到.....而係唔想讀同埋同老豆老母玩野....係...你逼我,我就越反抗
我係上一年同今個月都同好多人傾過計.
的確 呢d人都叫我讀好d書. 而我自己都意識到我衣加既程度跟本連中一都冇.
成日有個念頭閃過,=] 不如唔好返工 讀好d書....哈哈
如果...我真係讀書既話.....我諗太陽會由北邊上....haha
順其自然?.....我唔想
想靠自己!搵答覆.
係.出路我重未諗到
但,讀完個書我起碼識d野 比人問兩句野都識答 =]
未來...唔知
但係 我衣加行既路都未必一定唔會後悔.
我要做到既就係自己能力做到既野.
更加要做超越自己能力既野.
|