今日就第二日番學=﹏=!
上堂都系十下十下..但系\./...我煮野食果陣吾會再十嫁啦\0/
努力呀冬姑,,『唔係飯來開口 錢來張手既人』...哈,我諗果個人知我講乜嫁啦... ...~
今日真系好無聊
但系我凸然好老力
成日都溫書
真乖仔