徒弟終於走啦
好多人都好唔捨得佢
連我依個師父都唔捨得佢
同佢識左4年
做左我徒弟1年
依一年同我出左去做左好多大大小小既表演
一心想同佢出去比賽 我依個咁既師父真係好唔掂 好後悔就咁比佢走左 連fellwell都冇幫佢攪 琴日就係咁同佢食左兩師徒既最後一餐 最後係度只可以同你講一路順風....