今日唔知點解勁精神,係小巴度無訓過...就諗起袁靜怡....>.<
今日超早返左學校,又見到袁靜怡,冇戴頸巾既佢都係咁CUTE!!~~

今日要中文默書呀.....我錯左個"魯"字呀....好失敗呀!!

胡佑樂佢今朝嘔呀!!跟住成班都好驚呀...

聖經堂果陣miss chan成堂都講教育"營".....成堂都有聽嫁!!

第三個小息果陣,我無聊到話miss黃啲字寫錯哂...點知佢係我後面呀!!

跟住我就去避難啦!!點知我又撞到袁靜怡,走到上天堂都見到佢呀!!

今日放學既時候,發現對面冇左個人=.=(我都唔知點發現既!!)
大家請注意!!
如果大家有意整大約下面既圖...就留言啦!!~~
(要寫明整咩!!)

呢個係男孩為自己而整既!!
男孩因何詠心既要求下而整既....記住黎攞貨呀!!

不過係要比錢嫁!!

|