今天太爽了...
呀爹的幫助...令我的報告..
做得好好睇睇...哈哈..>v<"
希望今次有9-10分啦=口="
像太誇口了...不過...
總算難過的過程完了...
看了劉大小姐(你忘了寫我說你的花名>v<)的日記..
我覺得...花名唔會令你"收"家...
可能..係一件好事...
唔係話想安慰佢...
只係..你既fd..會時時刻刻記住你...
這個易記的花名><"
每天都說"我愛你"...
是我對她說的>v<"