| «‹ April 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 3 日 星期日  |
| 小喇叭,, |
分類: 未分類 |
仆街,,俾老母上黎睇到晒d野你
以為我唔撚知你會睇呀
我加密碼我睇你點睇.....
|
|
|
CHING-菁 於 2007-06-05 09:28 PM 發表:
KKA!多D上我XG牙....否則..後果自負'''KAKAKA!```
BY 好牙妹XD''
|
網主回覆
我冇上你都唔知na xddd....
我又冇xg,,留唔到cm...我今日話唔中意佢係真真地既,,不過唔係因為我中意左第2個....
如果俾我簡我依然係中意佢.....我唔中意佢係因為...唔知點解 Posted at 2007-06-06 10:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CHING-菁 於 2007-06-04 08:42 PM 發表:
邊個甘夠薑成日撞先?!cmcm''''''
by 好牙妹
|
網主回覆
May be會係my老母and then老豆,,
They,,可能want to睇我個qooza,,so亂撞囉.....
By 好ar哥 Posted at 2007-06-04 10:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
WIn G 於 2007-06-03 11:00 PM 發表:
|
網主回覆
係係,,你真係睇唔到@@我回覆你上一個cm個時打左d野,,唔通同你真係冇緣??@@ Posted at 2007-06-03 11:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|