由於xg字整好....
so....就打住呢個先喇....整好先用xg~~
其實講真....唔係好識用=口=''
搵日請教下風風同麻麻先=3=''嘻~~
唔知點解....上堂d野唔想講=v=''
放學.....我依家至知原來某人係咁唔玩得架~~~
跟住成班人狂係度笑-3-''風風過左黎....叫我地唔好投學生會一票=v=''
話咩呢個廢架喎!!不過我都覺=v=''舊年宣傳得幾好呀....
呢個....到依家...只係得一次=口=''就係早會喇....
o唔o咀?!!!我就連佢地會攪咩活動我都唔知呀!!!!
廢廢廢廢的學生會=3=''
但....冇左學生會會點架?@@
咁....我地交果d學生會會費呢=v=''
我諗依家....某人仲未知....佢已經飲用左咩咩咩了!!
心涼?!又不算=v=''
不過....kai鋒好夠彊=3=''彊愈老愈辣.....
佢咁細....仲細過我....點可以咁辣=3=''
真係唔應該~~~
5點半到閃人....第一次同miss ng行去巴士站=口=''
p.s:我個xg呀!!!!!!!我要快d整好佢!!!
|