甘日中秋''都要返學--話甘快4:00 la,放學~返補習社!!!7:00左右走嚕*同媽咪
and老豆打邊盧...飽飽'g後林住去威尼斯---過橋果陣時先g有煙花
睇,很令的!到左威尼斯*同老豆佢地入左賭場~but我係未夠秤
而又係第一次入賭場''''so很緊張的~入去個陣時,個d保安狂望住禾!勁驚*入到去--玩左
一陣~輸左少少;then去左shopping center行街*唔打la~88