很久沒有打blog na'''because e個星期好多野測,
but冇勿把握~很難的*'but終於過左金個星期.......
可以放野天假.金個星期又去camp~
又可以見到d fd喇.林起令我又興奮又緊張'''''''''
希望個兩天會好玩na,
差不多mid term test~
各位加油啊...........................................