聽日要番學啦~~~~~
新既一年 新既開始
新既進步 新既考試-.-
=============================================================
31號 同老婆去左打邊爐
識左老婆d fd 牙邱 嘉興 豪屎
佢地都好玩得 好正
唔知佢地對我有咩comment呢
打完邊爐去左行街
攬住老婆 好舒服喔
好暖喔......
如果可以日日都見到老婆 可以攬住佢就好啦
老婆之後離開左牙邱班人 同我番左去青衣
老婆好快就番屋企 但係其實老公好想見多老婆一陣架
早知就叫老婆陪埋我去MTR STATION啦
不過天氣咁凍 佢隻腳又痛 又唔捨得要佢咁辛苦
唉......好矛盾喔~~
==============================================================
不過真係好開心 同老婆和好如初 好開心好開心好開心喔
==========
以後都一定要同老婆咁開心 新既一年 對你既愛一定會更深更厚
我愛你牙老婆
==============================================================
今日一整日都係到溫書~~
好攰喔 好掛住老婆 好想見老婆 老婆有打比我牙
傾左陣 好開心喔 老婆真係好得意 佢話想飲美綠 遲D買到既買比佢飲先
^^
==============================================================
星期六煮飯比老婆食^^
想食肉醬意粉
難唔到我掛~~
唔識麻學囉 係唔係先~~
唔知會唔會好難食呢...
其待中~~~
==============================================================
其實都幾想老婆可以黎西環見我架
不過佢宜家又攰 應該冇咩心情架啦...
所以打消左呢個諗法~~反正 其實都冇咩可能
我唔可以咁自私架~~
忍忍忍忍忍~~~
==============================================================
老婆 我愛你牙~~
|