【明報專訊】農曆新年是小販擺賣掙錢的良機,一對賣煨番薯的母女趁年卅晚,在西環卑路乍街後巷叫賣,遭食環署 小販管理隊票控及拘捕。途人見狀代為求情稱「個個都想回家團年」、「家境好都不用擺賣啦」,有人更願代交罰款。惟販管隊人員充耳不聞惹起公憤,引來近200市民圍觀及直斥不近人情,事件擾攘個半小時,母女終被帶走,一名熱心市民奉上100元給她們送暖。
被販管隊票控的女事主姓陳(53歲),與20餘歲的女兒一併被帶走,兩籮番薯及手推車遭充公。街坊表示,陳婦非全職小販,僅每年年卅晚至初三才到西環卑路乍街33號一後巷叫賣煨番薯。該處屬旁邊的堅城中心,但職員指沒向食環署投訴,附近西餅店負責人亦指母女沒阻礙店舖做生意。
被販管隊帶走 市民追贈100元
昨午12時許,陳母與女兒抵達上址開檔,至下午2時許小販管理隊巡經,指她們非法擺賣要發出傳票及拘捕她們,途人見狀紛紛代為求情說:「今日年卅晚,個個都想回家團年,唔好拉人返去啦!」、「口頭警告算啦!」有人更願代交罰款,但販管隊決定秉公辦理,引來大批市民口諸圍攻。
由於群情洶湧,兩部警車在15分鐘後到場協助調解,有市民不滿說:「現在又不是打劫,又不用捉賊,拉小販都咁大陣仗,簡直浪費警力。」又指摘販管隊選擇性執法,因附近北街當時正有多間花檔及菜檔將貨物放於路上嚴重阻街,但他們視而不見。
擾攘近個半小時,販管隊將母女帶上食環署車輛,一名市民突從人群中撲出,將100元塞向陳婦手中,陳婦報以微笑,寒冷氣溫下感受一絲溫暖。
[新年快樂]
新年真係每個人都快樂嗎?
大概唔少人都係咁 要擺街 做生意 過年~~~
究竟點解社會會變成咁 ~~~
都不是上一代同上上一代既錯嗎?
上上一代 因為冇錢 要下一代搵錢
佢地有個傳統觀念 生仔只係一場生意~~
到上上一代既下一代 失去讀書既權利
好多好多野都唔識
唔識去溝通
唔識去相處
唔識去解決問題
搞到宜家呢一代
家不成家
亦都因為咁樣 搞到社會出現咁多問題
點錯 都係上一代既錯~~
====================================
但係 下一代 就應該任意放肆嗎?
或者可能自己諗唔到個問題係邊到
只係想有人幫手
但係 我覺得 應該要醒覺啦
如果成日係到話老豆老母點衰點衰
點解唔去試下自己裝備好自己
改變一下將來
一個讀書 同一個唔讀書
就變成宜家 一個幸福既家庭
一個家不成家既家庭~~
一個富豪
一個行乞
唔通 要令下一代再受苦
要下一代受我地宜家受緊既苦
所以 我發過誓
點都要好好咁去讀書
去改變將來~~
因為只有我地呢一代 可以改變到下一代既生活
我地應該要為下一代爭取幸福
一個生存既權利
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
好多謝老婆今日安慰我
我個心真係好暖好暖
因為 我唔係一個人
你一直都係我身邊
多謝你~~~~
你宜家去左邊喔
老公好掛住你~
番到你ON一ON跟住就話一陣打比我
但係過左咁耐
一個電話都冇
老公一直等緊你架
老公真係好掛住你好想見你~~
唔係唔想見你 唔係唔想同你傾計
只係老公有好多野要做
要讀書 要番工 要汁屋
宜家爸爸媽媽唔理屋企
二哥又唔理屋企
得番我一個架JA
我又點可以唔理屋企架
我既力量係少
但係都想用少少既力量頂住頭家
我唔想比頭家散
一路維持著彼此既關係
只係唔想頭家散
你明白嗎 我一直努力既事
宜家好似失敗左~~
你明白我既痛苦嗎?>
我一直都好努力唔想頭家散架
但係老公宜家好似支持唔住啦
真係好辛苦
但係 老婆牙 再苦都好 老公都會頂落去架
就係為左我地將來既日子
就係為左我地將來既下一代
一切一切 都係為左我地
老婆 我愛你~~~~~
苦 我地受過
我地經歷過
將來既 有好多日子要我地捱
老婆牙
我地一定要比心機牙
你會跟我一齊捱落去嗎???
如果你肯既話
老公一定會握緊你既手
好好咁去生存落去
同你一步一步咁行落去
有幾苦都好 都會一齊承擔
因為愛~~~
因為愛你 所以幾苦都願接受~~
我應成過你會堅強架 要做一個識得解決問題既男人
宜家有少少開頭啦
我一定會好好頂落去
一定會
應成你既野 一定會做到架~~
我愛你~~~~
|