4月尾開始番工
每一日 放學後番工
好攰 .....
每晚老婆都會等我番黎
個心真係好開心架...
老婆 錫曬你
第時到老公成功既時候
我會第一個多謝既係 樊嘉
因為有你 一直等我...
=========================
老婆...
其實我真係唔介意哥哥
嬲係會有d
怕都會有d
不過你係我老婆
擔心都係正常...對吧?
如果你係出面同咩人一齊 老公都唔擔心既
到時我真係著緊你嗎???
不是..我已經對你毫無感覺
你係生係死...都唔關我事...
不過事實唔係...
我係擔心你 著緊你
怕會有d咩事發生...
老公真係好愛好愛你...
==========================
宜家老公真係一事無成
做咩都做唔到
成績唔好
番工又唔好
又冇錢...
老公真係覺得自己好失敗...
對唔住.....
============================
宜家可能會捱得好辛苦....
但係辛苦既日子過左之後
就會係一段好好既日子
記得果首歌麻?
就算結果早已知.
就算希生都願意
前路有多苦
未怕率倒
全因你緊靠住
[忘掉昨天那懷疑
在痛苦堅守位置].......................
老婆
我知道
你一定會陪我一齊捱落去
無論有多苦
你都會堅持住
對吧?
因為你愛我...我都愛你
我地有既係愛
再苦都好
都有愛......
老婆
我愛你~~~~~~~
請不要放棄....
|