今日我因為講左一d野 令到d fd唔開心 嘈要退團/__\ 個團一下冇左6個人- -" 我衰話吉吉同泡泡龍係25仔-_- 我衰講剩係想同雲吉練 令到橙橙&169以為我趕佢走 to fd子們: 我真係好SoRRy to 橙橙: 唔好嬲啦 我唔想冇左你e個fd/_\ 我都估唔到你琴日係認真/_\ 再講 169替你答話冇fd做 又唔係你講牙~ 做番fd子><好唔好>< 冇左你e個fd我好唔開心/_\