我地個6a meeting第1次係~
on7.30, 元朗景福宮 牙0v0
有好多人都唔黎囉\口/
個個都做哂衰仔衰女
得個幾丁友話黎到- -
加埋我先12個
仲有1個係上屆既=__=
我都幾衰- -唔夠人,搵上屆既黎補- -""
i,m sorry!不過佢都肯去-v-
留cm牙~
6a既~話比我知你係邊個牙~
我記性唔好- -你地icon d相睇唔清- -""
仲有人唔係擺自己既相上去= =""我又點知係邊個- -"