今日po成功品既相上黎 仲有我改良過既食譜>w<
本來諗住聽日先整架.但係因為我家姐想學.學完之後教佢d fd.就叫我教佢=口=
大家可以係屋企試下整黎食.
材料: (因為我屋企冇果d量重量既野,得250ml既量杯=﹏=)
低粉*150ml
泡打粉*1小匙
牛奶*50ml
蛋*2
糖*50ml
蜜糖*2小匙
做法:
1. 把雞蛋.蜜糖.糖打發(要打到好多泡泡的)
2. 加入過篩的低粉、泡打粉同milk
3. 用大匙由下往上翻動(輕輕的),靜置15min
(唔好再亂咁攪牙,攪出筋.口感就唔好食架啦)

5. 用湯匙舀小小麵糊.係平底鍋的上方騰空.比麵糊自然落下
佢會自己自成圓形.千奇千奇唔好再用野去整佢.更加唔好用湯匙背係上面抹黎抹去._.
6. 小火煎到佢表面起泡泡.破裂. 表表位呈深啡色就可以翻面
7.翻完.再煎5~10秒就得
左右果兩張係我煎ga 中間就係我家姐煎架啦
大家睇完要cm牙._.唔cm既fd子冇得食
|