跟住就係我e幾日行街~~
買左對$8xx既nike><
荷包出血牙><
不過好令牙><日版.抵啦~
。(>﹏<)。
H&M買既金色波鞋頸鏈.奇實我仲有買果銀色既手鏈"不過唔g擺左係邊-口-"
睇下^0^我房到有隻咁既人形公仔-v-
將d衫牙"袋牙"鏈牙"帽牙"擺上去親-v-