我懶得日日打qz~
草埋幾日先打1次~"~
之前同牙姨去mk行街~食野~ 好好味既抹荼牛奶@v@ 飲剩少少先記得影相~哈哈..""
星期5同牙汶去玩roller個時影既相=v= 唔洗理佢.佢諗住做柱女=﹏=
星期日牙ba買左我最仲意食既朱古力番黎牙@o@
但係...half白朱古力half 牛奶朱古力 <比起milk chocolate,我仲憎食白朱古力=o=甜到嘔
cm牙 唔cm者.變肥婆牙=v=
男既就變小強.比我踩死=v=