| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 3 日 星期三  |
| 6月3日(下) | 分類: 未分類 | 起床時己經4點了
洗個澡之後就去了打機,撞到了丫威丫扁~
玩了一會兒就去了和家人吃晚飯了
很飽,咕嚕肉很好食:P
吃完回了公司幫忙,放工後去了食甜品: )
食完又去左唱K,二天唱三次~"~
唱完去左食米線,食完番屋企食埋蛋糕
today so nice : )
thank all guys !!
要苦中作樂倒不如在苦中製造快樂..
| | 發表時間:2009-06-04 07:40 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
The cake was so great  that is my great god
|
網主回覆
ty!
Posted at 2009-06-06 05:55 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係啊,生日咪食多小小,食完重左1磅 lol
Posted at 2009-06-06 05:54 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
bjaiii 於 2009-06-04 08:26 PM 發表:
|
網主回覆
我地個幾次去唔飲酒架~你會去咩@@?
下次搵埋你啦 :p Posted at 2009-06-06 05:54 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-06-06 05:53 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|