| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 20 日 星期六  |
| 新開始 | 分類: 未分類 | 好野,下星期終於有得番早,超開心:P
可以多D同FD出去玩了=]
今個月上半好似個得特別快....因為過得特別開心?
還是.........
今日廚房個個人勁好笑,同埋原來佢就係個個踩鍾佬
最近都係番工,放工就飛番屋企玩陣電腦就訓...
過多排應該多D野打了~
| | 發表時間:2009-06-20 01:21 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
加油吧.. 
|
網主回覆
ya,ty!
Posted at 2009-06-24 02:56 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
個個都番工-3- 我就日夜玩樂.. 我都好想番工牙/口\
|
網主回覆
我地唔番工點有錢玩樂啊XDDDD
Posted at 2009-06-24 02:56 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-06-23 09:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
LOL
Posted at 2009-06-24 02:55 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
~‵!`,,.我刀吾想做了....!!..唉唉唉唉.........個個刀走
|
網主回覆
係丫,好多人都走...
Posted at 2009-06-24 02:54 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-06-23 09:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
man_tt 於 2009-06-21 04:15 PM 發表:
|
網主回覆
OMG!!!!
Posted at 2009-06-24 02:54 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
TY!
Posted at 2009-06-24 02:54 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
TY!
Posted at 2009-06-24 02:55 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
咁夜啊rolrol lol
Posted at 2009-06-20 03:22 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|