哎牙牙>﹏<"好緊張好緊張,今日第一次同小豪AnD小彥行街街>3<
但係諗泥諗去都唔知去邊到好,去MK又唔係幾方便,去銅鑼灣又唔係幾方便
夠景去冰到巧呀""!
琴日個衰王昇唔借件校樓比我,我趕住去影相加嘛,好彩有個姐姐借件校樓比我姐,如果唔係真係冇得影啦!
衰王昇,死王昇,可恨的王昇,自己生得矮仲話咁叫得意有冇搞錯呀!!!死王昇>口<!! 曾死你,下次見到你就唔彩你!!!哼!
哎牙牙...今日又要上我最曾既體育堂啦....
如果可以唔洗帶3比我上就話姐,但係要帶呀T口T
係拿,不如問某某人借啦+口+
今天再次發現有人玩GC2 ,I am so happy^﹏^
好希望某某人睇我個blog呀T﹏T
點解唔睇,明明比左個密佢,嗚嗚
Ps:希望今日個真可以升到3轉lv !﹏!
哎牙牙~~今日巧悶呀~~
琴日睇完戲又冇野做=血=
算啦,都係上網睇吓野,整好個blog先啦=口=
嗯嗯...聽日又要番學,見到一d我唔想見到既人
[佢地]又成日整我,真係唔想
返.學.校.呀!!!!!!∼∼