~原來我係一個最蠢最衰ge bb~

louifa
暱稱: louifa
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
早退左......><...
勁爆唔開心.....
轉左呀....
好開心呀.....><...
放4日lu......
文章分類
全部 (220)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 220
留言總數: 114
今日人氣: 0
累積人氣: 4799
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 24 日  星期六 晴天
玩完嗱...

琴晚好眼訓呀...所以打唔到日記...

琴日學校party..玩到傻左呀...係咁跳舞呀...跳左好耐囉....隻腳好累呀...放左學之後咁panda就上左黎啦..佢條仔都有上黎...之後佢條仔就幫我整個頭啦....panda幫我化妝....搞左好耐嗱....之後去到旺角啦..先知唔記得搵張『非』囉...之後唔知點算啦..少爺打比kenken...kenken話要買多囉...之後搞到我地係條街到跑囉...成條街冇的士嫁喎...好彩之後都搵到咋...之後又by的士番去啦....之後咁就話開始啦....但原來冇野玩囉..仲有好多怪人呀...驚驚嫁喎...好彩有少爺陪我咋...愛死你呀....之後見到小k佢地啦..有人勁開心囉....哈...有人話我靚靚呀..開心死左..真係中2死佢呀..之後搵samuel啦..佢話佢唔認得我囉...可能太耐冇見掛...又或者係我琴晚太怪掛...唔知呢..之後成日冇食過野...飲左枝牛奶咋..諗住果度有好多好好味ge野食ge....又話有得食囉..冇囉..之後同波波同第二個samuel食飯囉...佢地好好人嫁..果時我知道左好多野...『非』可以借囉...kenken唔借啫..早知問波波啦...激死我呀..之後又話有明星囉...冇囉..波波話唔知邊個話有囉...死小k...呃我...唔係有明星..我都唔黎呀....唔好話比我知..果個明星係你呀...有個申(紳)字尾...但唔知係咪姓方呢..(你姓王)....呃我...唔中2呀...估唔到你呃我..又話唔呃女仔囉..又係呃我嫁啦....又話自己唔會同我講大話囉...原來一開始買『非』果陣你已經對我講緊大話..唔會再信你囉..

ps~好開囉..果個party...冇左$80..好彩冇買多張咋...唔係一定激死左...

ps~我唔戴眼鏡好過戴眼鏡???真的....

刊登時間︰2005-12-24 08:09 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 louifa 的日誌)


表哥 於 2005-12-24 12:55 PM 發表:
我feel到呢
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁你就諗下何潔啦..
佢都唔係好差啫...
希望你聽日同佢睇戲開心d啦....
Posted at 2005-12-24 05:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



B仔 於 2005-12-24 11:51 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2005-12-24 12:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



表哥 於 2005-12-24 08:47 AM 發表:
唔洗呢~
 
明白了呢~
 
心淡呢~
 
算數呢~
 
受夠了呢~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩受夠呢...
我覺得我果d唔係愛囉..
因為我個心好似好多個人囉...
sorry呢....
Posted at 2005-12-24 12:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



表哥呢 於 2005-12-24 08:38 AM 發表:
你戴唔戴眼鏡dou係gum lan 呢...
 
你中意死個個男仔呢?=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咪呢..哈..
想唔想知果個係邊個呢...
諗下話唔話比你知呢....
Posted at 2005-12-24 08:40 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]