| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 29 日 星期日 |
 | |
| 初一... |
哈...琴晚話去行花市..但in fact........哈...的我同表姐先知嗱........我發覺自己係唔識講大話ge...太好笑嗱..琴晚........唔知點解我會咁衰囉....唉..我要學識下講大話luu.......
今日呀哥生日呀...買左gift比大佬...都買左比呀妹...一個初一...一個初二...唉...冇左好多$$lu......但係都好開心的....唔知今年用左幾多$$去買野....今日去拜年....唔知會有幾多$$呢...哈...我驚我支不抵債添...係驚嫁喎........大佬今日講左好多好好笑ge野呀....笑鬼死左呀....都係同呀哥一起會好好笑,.....佢講d野會笑死我...聽日同kevin&candy&nevin去睇戲..之後去左影相相......哈...我加左好多心心呀...係一d地方...哈哈哈..我覺得自己好叻叻呀......
ps~大佬....生日快樂
小豬攞獎呀..叻野.....
|
| 刊登時間︰2006-01-29 12:12 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
b仔 於 2006-01-29 09:14 PM 發表:
reli ho lai wor~
i wanna c ar~~
|
網主回覆
><..好睇呀..
咁你咪去睇囉.... Posted at 2006-01-31 08:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|