| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 17 日 星期五 |
 | |
| 病.. |
病.....唔知仲可唔可以整野食呢..希望得啦....好想整呀.....
PS~我d朱古力真係咁唔好食ge話...咪唔好食囉..冇話你一定要食嫁喎...之後唔會再有整ge機會囉....(白朱古力)
ps~愛人.....i lv u....=333333=..我最愛果個係你呀....>.<

苦情人
讓眼睛關起 我不想再演戲
原諒我太獨立 沒有天生體貼入微
我不知道 怎樣是抽離
但從你每個吻可預期
已經知道 這是厭棄
其實愛下去 也不過 別離
*讓我手鬆開 我不想再死心錯愛
其實你怕寂寞 未見得珍惜給予你的愛
再走多遠 一樣沒將來
就由我帶你轉身下台
再想多遠 也難連載 繼續難被愛
仍然能自愛 別怪責我要分開
曾經想當個好情人 捨身成仁
還愛你愛到往下沉
若要犧牲 方能擁吻
無法一起 再同渡半生
如今找不到好情人 只得苦情人
就算我對你還著緊
亦無耐性陪你 浪費多十秒 傷心
誰有心 還要等 你熱吻*
REPEAT*
如果必須要好情人 捨身成仁
誰有勇氣愛上別人
若要犧牲 方能擁吻
難道一起 再無下半生
曾經不相信好情人 找不到情人
遇上你曾如何認真
但明白你脾性 就算多十秒 開心
誰有空 還再等 你合襯 |


|
| 刊登時間︰2006-02-17 10:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|