| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 25 日 星期六 |
 | |
| 又買左lu.......... |
今日一訓醒...兩隻眼都踵晒..勁野黎ge....琴晚踵到今朝...勁痛....又累喎..隻眼...又要去補習..之後番左屋企...做左陣功課....3:30又出左mk...去左銅鑼灣....行左一陣又番左mk..行左好耐呢..之後行左去奧海城......買左個銀包比愛人lu.....希望佢會中2啦...番屋企果陣...見到m仔呢....但佢見唔到我.....
ps~我要買三三......我要買好多野呀.....(係想咋.....)
ps~i lv u.....愛人=333333=
|
| 刊登時間︰2006-02-25 10:32 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|