| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 28 日 星期二 |
 | |
| 上緊電腦呢..... |
in the school~~~
琴日冇得打日記呢....番到屋企都成10點幾嗱...行左成日街街呀...又係同果兩個人仔.....唉...開始有d悶呀....之後番閏企果陣買左野番去食....之後玩電腦...溫左一陣書....之後都成11點幾啦.....頂唔順..好眼訓..之後同sean玩左一陣msn...哈..開心呢....又同肥皂兄玩左一陣...之後又用手提玩......之後我都唔記得左幾點訓lu...唔唔會太夜ge..我估.....之後今朝我呀媽比$我呀妹..唔比我...嬲...冇同呀媽講野..頂佢..唔比$$我...比呀妹就得..成日話佢多$..邊個比咁多$呀..又唔見你比我...成日話我用晒d $..唔好比$$我..之後咩都叫我自己比$$買..睇下我仲有冇$$....傻嫁.....想死.....之後今日test..冇溫到...死得...之後同肥皂兄玩message...玩左成日....哈...好野...有人同我玩lu.....之後小息果陣打左比肥皂兄..講左一陣咋.....不過都好過冇啦.....好大謄呀..係學校講電話.....勁1黎ge..唔知今日去唔去街呢..一陣放學先算....仲有8分鐘放學lu......
待續.....
|
| 刊登時間︰2006-02-28 03:17 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|