| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 4 月 13 日 星期四 |
 | |
| 唉..冇野好講啦... |
今日兩點先食早餐..但我一早就起左身...因為冇人買..所以就......等..........去左黃埔...食完..行左一陣....番屋企...之後少爺叫左我出去....行左一陣...去左搵媽媽...之後陪多少爺一陣之後又番屋企..好眼訓....食飯....少少...係冇食咁...飲左湯....之後睇到琴日有人留左個comment...唔知果個邊個黎ge.....好想知果個係邊個呀.....
ps~今日差d仆街...又比少爺見到...佢又叫我下次仆晒落去...比佢叫我做*仆街louifa*=.=''(唔好聽囉)
|
| 刊登時間︰2006-04-13 09:21 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
表姐=]]] 於 2006-04-14 09:35 AM 發表:
http://www.xanga.com/w_ai_y_in
MY XANgA*:)
歡喜你就去看啦=]]]
|
網主回覆
睇左lu..
之前冇你個xanga先冇去啫.....
我會留好多comment嫁嗱... Posted at 2006-04-14 10:46 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|