| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2006 年 4 月 19 日 星期三 |
 | |
| 又過左廢ge一日.... |
琴晚冇訓過咁...知道左d野之後....等到2點諗住訓....2點4已經比大佬叫左起身睇波....ac米蘭對巴塞......巴塞1:0贏左ac米蘭...朗拿甸奴好串呀...但我中2你呀...好型呀你...之後睇完波都4點幾...番到張床.....訓唔到....之後今朝起左身..隻眼,,,,頂....做咩Q呀...等到1點先落街同呀媽食d野....好彩佢當咩事都冇咁...番到屋企....同samuel講左陣電話...睇vcd..聽歌..訓左..訓醒打日記...不斷咁聽一首歌....*迎接失戀*.好好聽....而且都好岩.......
ps~聽日睇冰河世紀.....一定笑死呀...起碼可以有番樣野可以令到我笑...
ps~Benedict..好唔該晒你呀....
ps~我好憎d人唔聽我電話.....我唔希望次次果個都係你呀...
ps~我諗左好耐嗱....都係唔好見面會好d.....係對我好d....點解我咁蠢嫁...都唔識諗野大過d ge..好似bb咁..除左喊..我仲可以做d咩呀...楊穎怡....你係世界上最蠢最傻最白痴 ge bb呀...
~迎接失戀~
是 是有觸動 然而事實又未夠感動
翻揭你手信 不會相信 呆看了一個鐘
願望是為你苦 願望是為你哭 但是又受傷不重
很可惜 彷彿愛未濃 連失戀亦都不痛
虔誠來做準備 我失去你會跌得死 心要碎 全沒躲避
是太愛你 還是不夠愛你 令我息間 心已死
迎接失戀 但傷得不夠絕 是我愛你 竟不夠完全
很想哭 不過無淚打轉 其實我較飲泣還疲倦
無故失戀 但竟心慌意亂 沒有痛 心卻酸
戀愛盡頭 一切便事完 曾經你是這樣熱戀
未悼念便看開 或事實未放開 昨日為甚麼相愛
這一刻 一想到未來 還要更活得精彩
|
| 刊登時間︰2006-04-19 05:21 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|