| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 4 月 20 日 星期四 |
 | |
| 識諗左..... |
今日一早去左睇戲...嘩...好好笑呀....終於笑番嗱..之後番左屋企....等左一陣..candy出左黎..去左食野...之後samuel黎左..等埋paul...去左我屋企..玩左一陣....之後去左打波..見到你咁..真係好岩呀....去到之後...有三隻狗..之後就玩狗...冇打波...一隻叫毛毛..一隻叫雪雪....,一隻叫斑斑..毛毛好熱情呀...係咁錫我....斑斑好cool呀...但都好玩...雪雪...佢好靜呀...之後仆街....勁痛..但有狗狗就唔理lu...之後d狗狗走lu....同candy搵介指....但搵唔到...但比個機會你買過隻啦....(係一對呀)^^....之後玩多一陣...走....番到屋企..勁累....親整隻腳..幾次...頂....
ps~我識諗左.....希望我真係識諗啦..
|
| 刊登時間︰2006-04-20 09:12 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|