| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 4 月 22 日 星期六 |
 | |
| 累嫁喎係..... |
今日一早比呀媽嚇親.....打個電話番黎..你做咩仲唔番學呀...=.-今日星期六呀...唉..嚇得死....之後番學練drama....佢埰話改左個故仔喎...之後等佢地改左一陣之後....開始練...改左個角色....我做一個要搞搞地gag ge人....=.-為我而設....但我驚我會做得好假...我都唔識搞gag ge....1點番到去...練到5點幾....走lu...星期一,二,三再練,,,,星期四就係嗱....宜家先黎改..但e個都好過之前果個ge...所以咁多位..比心機呀....仲諗住練完去打波...點知有d人唔去得....不過算啦...唔出得街已經好慘嗱...就好似我之前咁....十分明白...之後番屋企食左個杯麵...等多陣...又出左去...=.-廢到死囉....冇野行....真係早知留係屋企好過...去之前有人話比我知...有個包叫*奶油雞絲包*....其實係奶油椰絲囉....真係...果個人好叻呀.....雞絲同椰絲都唔識分....我仲要係第一次知道有一個咁特別ge包...samuel..我下次想去買黎食下呀...好似好好味咁....一定要買黎食下先得呀...
ps~咁就過左一日嗱...d功課未做晒呀..今晚做唔晒..聽日冇得去街.....(我話ge)
ps~唔知做咩..成身都好痛.....由頭到隻腳....今日開始.....要做好多運動.....sit up...要一分鐘做到六十下....(我都想得..如果我真係有咁ge一日ge話)

|
| 刊登時間︰2006-04-22 08:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|