| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 4 月 24 日 星期一 |
 | |
| e幾日做左好多好野.... |
琴日好累呀..冇打日記...不過都冇咩好打....
今日..番學...music....唱歌....同人講野...比個老師啤........ok..唔講....r.e..排左一次比我地個班睇...e個係第一次果個同第二次果個..排左兩個...我中2第二個多d....之後放學...練......練到6:30..先走.....累....仲要落雨,,,,勁野...隻腳...好痛....番屋企果陣...頭痛....番到去...沖涼..食野.....溫書..訓嗱..
ps~各位同學仔..比心機呀..一定要做好去呀....*v*
ps~我應該點做好呀....後悔ge....
|
| 刊登時間︰2006-04-24 07:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|