金日放學之後去左食飯
食完之後就同all足球隊去頒獎禮
我地搭109去
架109到果陣
個driver o左咀
超好笑
之後就行呀行呀行..................
行左可能有1個鍾
好累又熱
之後入左個大樓既演奏廳
坐係到等頒......(閱讀全文)