| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
|
| 光良 - 都是你 |
光良 - 都是你
*誰改變了我的世界
沒有方向 沒有日夜
我看著天 這一刻在想你
是否會對我一樣思念
你曾說我們有一個夢
等到那天 我們來實現
我望著天 在心中默默唸
下一秒 你出現在眼前*
#想念的心 裝滿的都是你
我的鋼琴 彈奏的都是你
我的日記 寫滿的都是你的名
才發現 又另一個黎明#
REPEAT*##
我的日記 寫滿的都是你的名
才發現 又是一個黎明
這是我對你愛的累積
|
|
幾時打~?睇下咪知囉--->︰2006-03-22 07:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
+-+''  |
尋日去左anson 家~
借佢部腦做bio~
點知做做下變左打機....=.=''
搞到要走果時都未做完...
----------------------------------
今朝要補習....去荃灣英皇~
返到家三點.....
開始做his porject
我地班要聽日交....
做下做下做到十二點幾......唉..
終於完成~
good...good night~ |
|
幾時打~?睇下咪知囉--->︰2006-03-24 06:57 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
唔好意思ar  |
今日係三月十八日~
現時氣溫18度~相對濕度87 %~
本港地區今日天氣預測:
部分地區能見度較低,初時有一兩陣微雨。日間部分時間有陽光,最高氣溫約22度。吹和緩東至東北風。
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
各位~唔好意思ar.../ . \
呢排唔係太得閒...太耐冇打日記....
我會盡快打番ga la~....sor |
|
幾時打~?睇下咪知囉--->︰2006-03-16 06:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| 好...多..... |
wawawa~
......=.=''
早ar~
-----------------------
唉....好多功課做ar~
seek 5項
diary 9篇
newspaper cutting 2篇
跟住仲有其它........................
我果組ge hist project 未做過......... |
|
幾時打~?睇下咪知囉--->︰2006-03-24 06:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| math activitive |
今日雖然係星期六~
但係都要返學...
------------------------
我地中三本來係九點先返~
但由於我係其中一個helper
所以要早d返黎~幫d form 1~
-----------------------
返到去見到ar 火 ,so b ,franko 佢地~
開始...d form 1 入黎la~
我同火 係咁傾..ha~
跟住...我見到有個好似一個人...
但係又唔知係唔係我睇錯...
所以冇講出黎..
點知..ar火, franko, so b都見到~都話似ar~
--------------------------
form 1 完左~
到form3 la~
我同so b, franko一組....
一開始都好用心咁抄...
後尾..就唔咩心情做la.....
--------------------
完左之後...打波..
去商場剪髮.....比人見到...
 |
|
幾時打~?睇下咪知囉--->︰2006-03-21 06:57 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
feild trip~? /唱歌~?  |
今日最特別ge~就係 bio 要去field trip~
食完lunch~大慨二點上車~
出發~!
------------------
之後~係車上諗住玩 Tang X ge 強項~
""bing bang wa""
但係車上面很迫~所以冇玩到~
跟住阿火提議唱歌~
.....................................
我地坐後面果d 就癲左~
我地不論流行曲~兒歌~
什至連~粵曲~國歌都唱~...=.=''
搞到個feel 好好~...^^"
--------------------------------
跟住到左...無無聊聊咁周圍行....
當然...我地梗係搵其他班d 男仔""唱歌""la~^^''
行完~我地就去個公園仔玩""bing bang wa""
ha~ Tang X 又係最"勁"果個~
----------------------------------------
之後走了~搭車...我地又唱歌la~
kaka~
d 人話我咩歌都識唱...唔係ga~我只不過比佢地識多d 舊歌咋~
我有好多新歌都唔識ga... |
|
幾時打~?睇下咪知囉--->︰2006-03-20 07:03 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| hist 睇戲 |
今日lunch 之後果兩堂同D班出去睇戲...
坐車果時...自己一個坐前面...
之後penny 過左黎陪我...
原來佢係比馬騮"拋棄".....=.=''
-------------------------------
入到去...同penny & anson 坐...
套戲唔錯...某d情節幾好笑...
走個時要自己搭車.....=.=''
行行下落兩...
-------------------------------
睇睇下果時...
penny話...
點解坐佢隔離嗰個要係我...
唔係張皓鈞.....
|
|
幾時打~?睇下咪知囉--->︰2006-03-10 11:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| 祝自己生日快樂 |
祝自己生日快樂...又大一歳la...
要成熟d ar..
-----------------
今日十一點幾返學校...
見到魚旦...同個交安member...
個交安拎著小提琴.. 拉左首生日歌....口. ...
thx....之後打左陣波...跟住同馬騮...魚旦...nelson出去西九
去左m記食野...之後 yu & 珊都黎左...
食完...上去溜冰....跟住franko都黎埋....
(溜冰果時我發現馬騮望住franko個樣嗰時...佢個樣好姣.....頂唔順ar
)
溜完之後上左去玩~打機~
再之後排隊等食susi
等左成個幾鐘...=.=''
多謝franko & 俊...要你咁破費...
搞到要好夜返屋企.......
--------------------------------
多謝所有同我講過生日快樂ge人...thxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
|
幾時打~?睇下咪知囉--->︰2006-03-10 10:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
鸚生日  |
報時....現在是零六年二月廿四日
早上六時三十九分~
現時氣溫17度~
天氣預測:
多雲,有幾陣雨。最高氣溫約19度。吹和緩東至東北風。
--------------------------------------------
今日係一個好特別ge日子........
就係我親愛ge鸚鸚生日ar
鸚鸚~
生日快樂~
 |
|
幾時打~?睇下咪知囉--->︰2006-02-24 06:39 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| ><'' |
tam...今日生日...
生日快樂
六點幾同franko...馬騮...竹...俊...出去
我竟然係第一個到...=.=''
跟住一個個都到左...淨係俊未黎...
一齊去地鐵站等佢...
跟住竹&俊.......親熱場面唔想打...=.=''
本來諗住去唱k...但係太貴...
之後食完野....去網吧...點知tam 屋企人叫佢返去...
我地自己去玩.....搞到好似出黎係為左打機...
唔係同tam慶祝....=.=''
-----------------------------------
...今日見到佢地個個都一對對....得我自己一個....
同佢地一齊行...又好似左住佢地
.......唉.....早知唔出去......... |
|
幾時打~?睇下咪知囉--->︰2006-03-10 09:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
>.<......  |
唉.....呢排都唔知做乜...
成日都整到人地唔開心..........唉...>.<
我係度向嗰d 人講 sorry ar... |
|
幾時打~?睇下咪知囉--->︰2006-02-17 06:40 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| 豬心.........=.='' |
今日上bio堂....................
要.........豬心..................
oh...great!!!
雖然有少少噁心...同少少臭......(都唔算少少臭.......=.='')
不錯................... |
|
幾時打~?睇下咪知囉--->︰2006-02-17 06:36 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| 情人節 |
今日係情人節~祝各位情人節快樂
呢首係我另一首ge改詞歌曲....=.=''
原曲 : 你怎麼捨得我難過
改自 : anson & louis
你卻沒有感動過
莫明喜歡你 沒理由沒原因
愛上了你 那可愛的笑容
害怕的我 還是不敢對你說
在你眼中 我只是朋友一個
愛情原來會 慢慢增加重量
終受不了 還是向你表白
但你卻說 你已經有了男友
被拒絕以後 我們竟變成陌路人
@不想思念你的是我
讓我不再為你難過
每次我想起你的時侯
只敢用淚默默帶過
不想忘記你也是我
不想忘記我的承諾
為你付出了這麼多
你卻沒有感動過 @
還是喜歡你 沒理由沒原因
失去一切 我也沒有關係
但是你說 我們不會有結果
你這句話 真的讓我傷心透
看著你們倆 幸褔快樂走過
在旁的我 可以說些什麼?
喜歡了你 一開始或就是錯
所以剩下了 這個結局讓我承受
repeat @
|
|
幾時打~?睇下咪知囉--->︰2006-02-15 07:10 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| 祝我生日快樂 |
今日係我農曆生日....祝我生日快樂
祝我生日快樂(周杰倫無與倫比演唱會對唱版)
http://www.tt7tt.com/wma/wenlan/09.Wma
作詞:鄭中庸 作曲:周杰倫 編曲:林邁可@鐵竹堂 男聲:周杰倫
(周)我知道傷心不能改變什麼 那麼 讓我誠實一點
誠實 難免有不能控制的宣洩 只要關上了門 不必理誰
(周)一個人坐在空盪包廂裡面 手機 讓它休息一夜
難 像切歌切掉回憶的畫面 眼淚不能流過十二點
(周)生日快樂 我對自己說 蠟燭點了 寂寞亮了
生日快樂 淚也融了 我要謝謝你給的你拿走的一切
(周)還愛你 帶一點恨 還要時間 才能平衡
熱戀傷痕 幻滅重生 祝我生日 生日快樂
(溫)一個人坐在空盪包廂裡面 手機 讓它休息一夜
難 像切歌切掉回憶的畫面 眼淚不能流過十二點
(合)生日快樂 我對自己說 蠟燭點了 寂寞亮了
生日快樂 淚也融了 我要謝謝你給的你拿走的一切
(合)還愛你 帶一點恨 (溫)還要時間 才能平衡
(合)熱戀傷痕 幻滅重生 (溫)祝我生日 快樂
(合)還愛你 帶一點恨 (溫)還要時間 才能平衡
(合)熱戀傷痕 幻滅重生 (溫)祝我生日 (周)祝我生日 (合)快樂
|
|
幾時打~?睇下咪知囉--->︰2006-02-13 02:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| 返學la... |
今日返學la~
-------------------
無咪特別....
調左位......同ar Tan X 坐~
前面嗰個係陳臭芳/禽獸芳........=.=''
--------------------
好野...又見到miss lau la...........=.=''
中文堂要默書.....>.< |
|
幾時打~?睇下咪知囉--->︰2006-02-13 02:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| ............................................................ |
我ar哥呢排都唔知做乜.....
唔係病左...就係整親.............
佢今日打波扭親ar....
隻腳好腫ar.......... |
|
幾時打~?睇下咪知囉--->︰2006-02-13 01:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| >.< |
訓訓下...無端端醒左~
兩點幾~
唔見左哥~我係主人房門外睇...
ar爸都唔見左...
諗番...哥話肚痛....我都估到d
應該去左醫院...
跟住我再去訓過....
---------------
之後訓訓下又醒左....今次冇出房...
但聽到ar爸把聲...
好似話要同哥返hk
我心諗...唔係咁嚴重丫ma...............
跟住又訓着左......=.=''
----------------------
我一路訓到九點幾...
起身~媽話爸&哥返hk
哥尋晚係醫院打左兩支針都仲係好痛~
so...要返hk....
我地就冕少少返hk....
---------------------
好無奈ar~本來今次一心諗住可以返去住多幾日...
點知.........唉...............
上年都早左gala...因為我姑媽.........要年初四返...
估唔到今次仲早.....
唉.......無心情... |
|
幾時打~?睇下咪知囉--->︰2006-02-13 01:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| 新年快樂 |
恭喜發財~!!!
恭祝大家新年快樂~
身體健康~
心想事成~
-----------------------------------
今日冇咩特別~
都係d例牌ge事~
都講明係例牌...就無謂多打la....=.=''
---------------------------
較特別就係同我堂弟玩鎗戰...=.=''
haha~
----------------------------
夜晚有件令人比較擔心ge事發生...
ar哥話個肚好痛.... |
|
幾時打~?睇下咪知囉--->︰2006-02-13 01:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| 返大6 |
好野~今日返鄉下la~!!
good~!!!!
-------------------------------
十一點幾~我表哥黎車我地去中港城碼頭~
我地搭十二點半船~
--------------------------------
大約二點到澳門去我六伯家~
ar哥幫我堂姐堂弟整電腦~
之後....
四點半...聽到一聲"開飯la"........
我心諗...而家四點半咋wo....=.=''
平時呢個時候我連下午茶都未食wo.....=口="
無奈....- -''
好多餸食ar....好未~
------------------------------
之後七點幾..就過關..返珠海~
好野~聽日就係年初一la~
有利是~ |
|
幾時打~?睇下咪知囉--->︰2006-02-13 12:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|