my blog
louis225
暱稱: L o u i S
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
Because of you
2007-04-10
四月三
2月28
生日 . . . 快樂 . . ...
文章分類
全部 (165)
[` * ★ !歌詞*||▋`'/ (29)
|█×".日記.*◆[|! (136)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Alice 之XANGA
anson 之 xanga
Nelson 的 XANGA
PeNeY XANGA
Sky XANGA
So B xanGa
TAL 之 XaNgA
Tam XANGA
癲貓 XangA
鸚鸚 XaNgA
火 的 XANGA
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 165
留言總數: 40
今日人氣: 1
累積人氣: 2639
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 22 日  星期三  
光良 - 都是你

光良 - 都是你

*誰改變了我的世界
 沒有方向 沒有日夜
 我看著天 這一刻在想你
 是否會對我一樣思念

 你曾說我們有一個夢
 等到那天 我們來實現
 我望著天 在心中默默唸
 下一秒 你出現在眼前


想念的心 裝滿的都是你
 我的鋼琴 彈奏的都是你
 我的日記 寫滿的都是你的名
 才發現 又另一個黎明

REPEAT*##

我的日記 寫滿的都是你的名
才發現 又是一個黎明
這是我對你愛的累積

~?睇下咪知--->︰2006-03-22 07:07 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                  



2006 年 3 月 19 日  星期日  
+-+'' 不安

尋日去左anson 家~
借佢部腦做bio~
點知做做下變左打機....=.=''
搞到要走果時都未做完...
----------------------------------
今朝要補習....去荃灣英皇~
返到家三點.....
開始做his porject
我地班要聽日交....
做下做下做到十二點幾......唉..
終於完成~
good...good night~

~?睇下咪知--->︰2006-03-24 06:57 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                  



2006 年 3 月 16 日  星期四  
唔好意思ar 鬱悶

今日係三月十八日~
現時氣溫18度~相對濕度87 %~
本港地區今日天氣預測:
部分地區能見度較低,初時有一兩陣微雨。日間部分時間有陽光,最高氣溫約22度。吹和緩東至東北風。

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
各位~唔好意思ar.../ . \
呢排唔係太得閒...太耐冇打日記....
我會盡快打番ga la~....sor

~?睇下咪知--->︰2006-03-16 06:50 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                  



2006 年 3 月 12 日  星期日  
好...多.....

wawawa~
......=.=''
早ar~
-----------------------
唉....好多功課做ar~
seek 5項
diary 9篇
newspaper cutting 2篇
跟住仲有其它........................
我果組ge hist project 未做過.........

~?睇下咪知--->︰2006-03-24 06:50 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                  



2006 年 3 月 4 日  星期六  
math activitive

今日雖然係星期六~
但係都要返學...
------------------------
我地中三本來係九點先返~
但由於我係其中一個helper
所以要早d返黎~幫d form 1~
-----------------------
返到去見到ar 火 ,so b ,franko 佢地~
開始...d form 1 入黎la~
我同火 係咁傾..ha~
跟住...我見到有個好似一個人...
但係又唔知係唔係我睇錯...
所以冇講出黎..
點知..ar火, franko, so b都見到~都話似ar~
--------------------------
form 1 完左~
到form3 la~
我同so b, franko一組....
一開始都好用心咁抄...
後尾..就唔咩心情做la.....
--------------------
完左之後...打波..
去商場剪髮.....比人見到...

~?睇下咪知--->︰2006-03-21 06:57 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                  



2006 年 3 月 1 日  星期三  
feild trip~? /唱歌~? 開心

今日最特別ge~就係 bio 要去field trip~
食完lunch~大慨二點上車~
出發~!
------------------

之後~係車上諗住玩 Tang X ge 強項~
""bing bang wa""
但係車上面很迫~所以冇玩到~
跟住阿火提議唱歌~
.....................................
我地坐後面果d 就癲左~
我地不論流行曲~兒歌~
什至連~粵曲~國歌都唱~...=.=''
搞到個feel 好好~...^^"
--------------------------------

跟住到左...無無聊聊咁周圍行....
當然...我地梗係搵其他班d 男仔""唱歌""la~^^''
行完~我地就去個公園仔玩""bing bang wa""
ha~ Tang X 又係最"勁"果個~

----------------------------------------

之後走了~搭車...我地又唱歌la~
kaka~
d 人話我咩歌都識唱...唔係ga~我只不過比佢地識多d 舊歌咋~
我有好多新歌都唔識ga...

~?睇下咪知--->︰2006-03-20 07:03 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                  



2006 年 2 月 27 日  星期一  
hist 睇戲

今日lunch 之後果兩堂同D班出去睇戲...
坐車果時...自己一個坐前面...
之後penny 過左黎陪我...
原來佢係比馬騮"拋棄".....=.=''
-------------------------------
入到去...同penny & anson 坐...
套戲唔錯...某d情節幾好笑...
走個時要自己搭車.....=.=''
行行下落兩...
-------------------------------

 

睇睇下果時...
penny話...
點解坐佢隔離嗰個要係我...
唔係張皓鈞.....

~?睇下咪知--->︰2006-03-10 11:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                  



2006 年 2 月 25 日  星期六  
祝自己生日快樂

祝自己生日快樂...又大一歳la...
要成熟d ar..

-----------------

今日十一點幾返學校...
見到魚旦...同個交安member...
個交安拎著小提琴.. 拉左首生日歌....口. ...
thx....之後打左陣波...跟住同馬騮...魚旦...nelson出去西九
去左m記食野...之後 yu & 珊都黎左...
食完...上去溜冰....跟住franko都黎埋....
(溜冰果時我發現馬騮望住franko個樣嗰時...佢個樣好姣.....頂唔順ar )
溜完之後上左去玩~打機~
再之後排隊等食susi
等左成個幾鐘...=.=''
多謝franko & 俊...要你咁破費...
搞到要好夜返屋企.......

--------------------------------

多謝所有同我講過生日快樂ge人...thxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

~?睇下咪知--->︰2006-03-10 10:19 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                  



2006 年 2 月 24 日  星期五  
鸚生日 開心

報時....現在是零六年二月廿四日
早上六時三十九分~

現時氣溫17度~
天氣預測:
多雲,有幾陣雨。最高氣溫約19度。吹和緩東至東北風。

--------------------------------------------

今日係一個好特別ge日子........
就係我親愛ge鸚鸚生日ar
鸚鸚~
生日快樂~

~?睇下咪知--->︰2006-02-24 06:39 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                  



2006 年 2 月 18 日  星期六  
><''

tam...今日生日...
生日快樂
六點幾同franko...馬騮...竹...俊...出去
我竟然係第一個到...=.=''
跟住一個個都到左...淨係俊未黎...
一齊去地鐵站等佢...
跟住竹&俊.......親熱場面唔想打...=.=''
本來諗住去唱k...但係太貴...
之後食完野....去網吧...點知tam 屋企人叫佢返去...
我地自己去玩.....搞到好似出黎係為左打機...
唔係同tam慶祝....=.=''

-----------------------------------

...今日見到佢地個個都一對對....得我自己一個....
同佢地一齊行...又好似左住佢地
.......唉.....早知唔出去.........

~?睇下咪知--->︰2006-03-10 09:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                  



2006 年 2 月 16 日  星期四  
>.<...... 鬱悶

唉.....呢排都唔知做乜...

成日都整到人地唔開心..........唉...>.<

我係度向嗰d 人講 sorry ar...

~?睇下咪知--->︰2006-02-17 06:40 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                  



2006 年 2 月 15 日  星期三  
豬心.........=.=''

今日上bio堂....................
要.........豬心..................

oh...great!!!

雖然有少少噁心...同少少臭......(都唔算少少臭.......=.='')

不錯...................

~?睇下咪知--->︰2006-02-17 06:36 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                  



2006 年 2 月 14 日  星期二  
情人節

今日係情人節~祝各位情人節快樂

呢首係我另一首ge改詞歌曲....=.=''
原曲 : 你怎麼捨得我難過
改自 : anson & louis

 

你卻沒有感動過

莫明喜歡你  沒理由沒原因
愛上了你  那可愛的笑容
害怕的我  還是不敢對你說
在你眼中  我只是朋友一個

愛情原來會  慢慢增加重量
終受不了  還是向你表白
但你卻說  你已經有了男友
被拒絕以後  我們竟變成陌路人

@不想思念你的是我 
  讓我不再為你難過 
  每次我想起你的時侯 
  只敢用淚默默帶過

 

不想忘記你也是我 
  不想忘記我的承諾 
  為你付出了這麼多 
  你卻沒有感動過 @

還是喜歡你  沒理由沒原因
失去一切  我也沒有關係
但是你說  我們不會有結果
你這句話  真的讓我傷心透

看著你們倆  幸褔快樂走過
在旁的我  可以說些什麼?
喜歡了你  一開始或就是錯
所以剩下了  這個結局讓我承受
repeat @

 

~?睇下咪知--->︰2006-02-15 07:10 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                  



2006 年 2 月 9 日  星期四  
生日快樂 愉快

今日係 nelson & 梁家穎 ge 生日

~生日快樂~

~?睇下咪知--->︰2006-02-13 02:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                  



2006 年 2 月 8 日  星期三  
祝我生日快樂

今日係我農曆生日....祝我生日快樂

祝我生日快樂(周杰倫無與倫比演唱會對唱版)
http://www.tt7tt.com/wma/wenlan/09.Wma
作詞:鄭中庸 作曲:周杰倫 編曲:林邁可@鐵竹堂 男聲:周杰倫

(周)我知道傷心不能改變什麼 那麼 讓我誠實一點
   誠實 難免有不能控制的宣洩 只要關上了門 不必理誰

(周)一個人坐在空盪包廂裡面 手機 讓它休息一夜
   難 像切歌切掉回憶的畫面 眼淚不能流過十二點

(周)
生日快樂 我對自己說 蠟燭點了 寂寞亮了
   生日快樂 淚也融了
 我要謝謝你給的你拿走的一切

(周)還愛你 帶一點恨 還要時間 才能平衡
   熱戀傷痕 幻滅重生 祝我生日 生日快樂

(溫)一個人坐在空盪包廂裡面 手機 讓它休息一夜
   難 像切歌切掉回憶的畫面 眼淚不能流過十二點

(合)
生日快樂 我對自己說 蠟燭點了 寂寞亮了
   生日快樂 淚也融了
 我要謝謝你給的你拿走的一切

(合)還愛你 帶一點恨 (溫)還要時間 才能平衡
(合)熱戀傷痕 幻滅重生 (溫)祝我生日 快樂

(合)還愛你 帶一點恨 (溫)還要時間 才能平衡
(合)熱戀傷痕 幻滅重生 (溫)祝我生日 (周)祝我生日 (合)快樂

 

~?睇下咪知--->︰2006-02-13 02:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                  



2006 年 2 月 6 日  星期一  
返學la...

今日返學la~

-------------------

無咪特別....
調左位......同ar  Tan X 坐~
前面嗰個係陳臭芳/禽獸芳........=.=''

--------------------

好野...又見到miss lau la...........=.=''
中文堂要默書.....>.<

~?睇下咪知--->︰2006-02-13 02:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                  



2006 年 2 月 5 日  星期日  
............................................................

我ar哥呢排都唔知做乜.....
唔係病左...就係整親.............

佢今日打波扭親ar....
隻腳好腫ar..........

~?睇下咪知--->︰2006-02-13 01:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                  



2006 年 1 月 30 日  星期一  
>.<

訓訓下...無端端醒左~
兩點幾~
唔見左哥~我係主人房門外睇...
ar爸都唔見左...
諗番...哥話肚痛....我都估到d
應該去左醫院...
跟住我再去訓過....

---------------

之後訓訓下又醒左....今次冇出房...
但聽到ar爸把聲...
好似話要同哥返hk
我心諗...唔係咁嚴重丫ma...............
跟住又訓着左......=.=''

----------------------

我一路訓到九點幾...
起身~媽話爸&哥返hk
哥尋晚係醫院打左兩支針都仲係好痛~
so...要返hk....
我地就冕少少返hk....

---------------------

好無奈ar~本來今次一心諗住可以返去住多幾日...
點知.........唉...............
上年都早左gala...因為我姑媽.........要年初四返...
估唔到今次仲早.....
唉.......無心情...

~?睇下咪知--->︰2006-02-13 01:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                  



2006 年 1 月 29 日  星期日  
新年快樂

恭喜發財~!!!
恭祝大家新年快樂~
            身體健康~
            心想事成~

-----------------------------------

今日冇咩特別~
都係d例牌ge事~
都講明係例牌...就無謂多打la....=.=''

---------------------------

較特別就係同我堂弟玩鎗戰...=.=''
haha~

----------------------------

夜晚有件令人比較擔心ge事發生...
ar哥話個肚好痛....

~?睇下咪知--->︰2006-02-13 01:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                  



2006 年 1 月 28 日  星期六  
返大6

好野~今日返鄉下la~!!

good~!!!!

-------------------------------

十一點幾~我表哥黎車我地去中港城碼頭~
我地搭十二點半船~

--------------------------------

大約二點到澳門去我六伯家~
ar哥幫我堂姐堂弟整電腦~
之後....
四點半...聽到一聲"開飯la"........
我心諗...而家四點半咋wo....=.=''
平時呢個時候我連下午茶都未食wo.....=口="
無奈....- -''
好多餸食ar....好未~

------------------------------

之後七點幾..就過關..返珠海~
好野~聽日就係年初一la~
有利是~

~?睇下咪知--->︰2006-02-13 12:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]