吾該入黎順便給我壹個Cm*p|_z
首歌系吾系好好聽呢XD?
希望大家鐘意-33333-!!!
louiskan12
暱稱: ◎精靈之子§`乂v3v
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« October 2017 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
二月第一日
九月第一日""好耐無打...
8月第1日
第二十七日
第二十六日
文章分類
全部 (190)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 190
留言總數: 641
今日人氣: 0
累積人氣: 3065
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 30 日  星期三   晴天


第三十日"yoyoyoyoyo-.-" 分類: 未分類

我為乜野yo-.-?

我都吾知.....

明知d卷又吾系高分過人-3-

旦系都好.....

無一科吾合格,,,,

邊個想知我成績既話,,,,

系msn問我喇xd

無msn就問我拎msn喇xd



2010 年 6 月 29 日  星期二   晴天


第二十九日"boom x oo) 分類: 未分類

今日呆左系屋企.........

都系吾講;;;

 

聽日考卷,,,,

緊張死我...

希望科科都高分;;;;

可惜無可能

 

算聽日先算



2010 年 6 月 28 日  星期一   晴天


第二十八日"考試完左仲落甘大雨..不幸?_?" 分類: 未分類

今日考完試la;;

好耶><(淚目)

考到READING,,,

簡睿翹VS朱嘉雯 @@

史稱"PK之亂"(被打)

算喇都系吾玩野

歷史記載:

男者=P            女者=K  (被打)

系2010年6月28日(星期一)

(天音:哩個歷史甘耐既= ="?)

系匯基既1d課室,,......

(閱讀全文)



2010 年 6 月 26 日  星期六   晴天


第二十六日"仲有6分鐘下一日喇快快打完-_-(太長)" 分類: 未分類

今日咩咩,,

無特別野發生-.-

又系如常甘,,

屋企得返一丁友,,,

[掩面mode]戈個就系我[/掩面mode]

 

距離結束考試仲有....

好似系2日;;

有開心都有吾開心喇;;

開心既系可以狂打機xd

吾開心既......

(閱讀全文)



2010 年 6 月 25 日  星期五   晴天


第二十五日"化學吾系好難姐-0-" 分類: 未分類

今日考化學,,,

考前大壓力,,

考完日偏蝕;;

 

起碼化學易過世史,,

IH囉- -

我認為咋;;;

化學都考埋

差吾多可以話自由了....

英文吾知有乜溫 55

 ......

(閱讀全文)



2010 年 6 月 24 日  星期四   晴天


第二十四日"真系無壓力-3-" 分類: 未分類

今日考戈兩個ok~~

起碼都識;;;

不過英文都系吾知份卷講乜,,

合格就得la~~

聽日考化學;;

死期到喇...

最無言就系

系何立msn入面講

何立話咩炭..

吾系...

咩氧化鈣系吾系?(我無睇住架......

(閱讀全文)



2010 年 6 月 23 日  星期三   晴天


第二十三日 分類: 未分類

中文考試牙-.-

點解仲易過英文聆聽…

世史…

中史…

ih…

-.-就算易我都系吾識,,,

都怪我無好好努力甘溫書><"

都考左la~

聽日英文作文,,,

我應該ok既,,,

音樂溫多溫就識........

(閱讀全文)



2010 年 6 月 22 日  星期二   晴天


第二十二日 分類: 未分類

今日考數學;;;

雖然開頭好易,,,

原來真系"好戲在後頭"....

見到後面啞曬囉@.@

條挑戰題曬左我十幾分鐘...

都系計吾出0 0||

然後卷二部份,,,

之前都好易姐,,,

跟住到第40題...

我諗少左..

所以錯左-_......

(閱讀全文)



2010 年 6 月 21 日  星期一   晴天


第二十一日 分類: 未分類

唉今日灰爆...

首先講英聆先,,,

難到拆天...

開頭揀數字戈度仲衰....

系度講埋d我聽吾明既野-.-

最後亂撞....

基本上麻麻地,,,

每板都有差吾多一半吾識,,,

一定肥緊;(

然後世史...

吾好提-.......

(閱讀全文)



2010 年 6 月 20 日  星期日   晴天


第二十日 分類: 未分類

今日好似系父親節..?

好似系...

成日悶左系屋企,,,

又系戈句...

世史吾知溫邊度...

多野記到囧..

囧到吾想打,,,



2010 年 6 月 19 日  星期六   晴天


第十九日 分類: 未分類

唉-_-

今日得我一個人系屋企,,,

(我系講緊12:00-6:00)

無野做系度hea,,,

溫豬溫世史吾知溫乜,,,

甘多野記記鬼到-.-

你個孫中山吾做政府

乖乖地做醫生米吾會有甘多歷史囉!!

火大ㄣ;;;

唉世史一定吾掂...

船到橋頭自然直,,......

(閱讀全文)



2010 年 6 月 18 日  星期五   晴天


第十八日 分類: 未分類

今日好似系第3日(考試)

今日考中文listen同埋ih..

首先中文聆聽...

好彩都聽到...

不過吾知佢講緊邊題,,

有一部份仲要比佢玩死-.-

詳情吾多講喇..

然後系IH,,

竟然40分既卷都出-.-

咩意思先..

不過今次我都識識地,......

(閱讀全文)



2010 年 6 月 17 日  星期四   晴天


第十七日 分類: 未分類

大考第2日-3-

好似無曬信心甘-口-

1.無心機溫書

2.ih吾知考乜-3-

3.以為第3點反白左xd?你中計

聽日考中文聆聽,,,

可能我隻耳有問題,,,

隻耳而家成日塞囧

吾通連隻耳都吾鐘意我-3-?

 

無聊講多句,......

(閱讀全文)



2010 年 6 月 16 日  星期三   晴天


第十六日"-3-" 分類: 未分類

嘿嘿,,

人地就食種食成日,,

我打機打得好充實-3-

 

今日有兩個節日牙-3-

一個就系重陽節...

重陽節...

(好似系)

仲有今日奶嘴生日xd

(群眾:吾系7月7日先系佢生日咩-3-?)

又系無無聊聊甘過一日,......

(閱讀全文)



2010 年 6 月 15 日  星期二   晴天


第十五日"大考正式開幕" 分類: 未分類

吾經吾覺今日就考左兩科,,,

英文雖然好難,,,

旦系我有把握吾會肥佬(必定xd)

雖然我英文無溫過,,,

旦系好似吾洗溫都ok...

(純粹個人意見)

到中史喇,,

我抱着淆淆地的心情去預備考中史科目,

當我一做那份試卷,,,

我既冒頭大汗,,

樣子又變了一個呈囧的形狀........

(閱讀全文)



2010 年 6 月 14 日  星期一   晴天


第十四日 不安 分類: 未分類

聽日考試牙-口-

好淆牙我點算,,,

溫極都吾識,,,

都怪我成日上堂吾留心-3-

成日比人騷擾牙-.-|||

英文都掂掂地喇,,

中史暈得...

超多野記

我仲要記吾到戈隻-3-



2010 年 6 月 13 日  星期日   晴天


第十三日 分類: 未分類

琴日吾記得打-3-

想講返前日

姐系最後一日上堂,,

記得lunch個小息我同謙仔去左天花

跟住無聊得制想引奶嘴望過尼

點知泡左湯...

然後無法,,,

坐系長橩望街上d人做咩

最正就系見到一個女人

系度整自己個頭髮-3-

好似爆炸頭架佢x......

(閱讀全文)



2010 年 6 月 11 日  星期五   晴天


第十一日"斷背喇-.-" 無奈 分類: 未分類

吾講斷背住-3-

今日系最後一日系學校食飯,,,

值得慶祝,,

同時吾慶祝今晚點解系最難食-.-

食左1/8左右就吾食  囧

 

放左學喇,,.

執曬locker既野入書包,,

裝下裝下...

變左舊大石頭-3-

點解我拎吾起佢架t^t.........

(閱讀全文)



2010 年 6 月 10 日  星期四   晴天


第十日 分類: 未分類

今日吾知點喇-.-

中又做卷

英又默書

人文又匯報吾知乜東東野,,,

旦系聽mrs shih講

好似效果拔群

(一定無可能-.-)

放左學想去電腦室做功課,,

點知人山人海 0rz

仲見到1d班既羅蛋坐系度玩咩-.-??

吾系電腦室老大仲系度扮曬蟹甘-3......

(閱讀全文)



2010 年 6 月 9 日  星期三   晴天


第九日"好大壓力-3-" 分類: 未分類

正所謂:

耶穌使我滅亡,,必先令我瘋狂...

甘我系吾系就尼滅亡-.-

算講返正題-3-

今日pe堂好大壓力-.-

因為今日系最後一堂pe

亦都系跳繩考試囧...

見住d人跳到好似好神甘,,,

我同何立連練習都無練過xd

旦系一上到堂各自發揮喇,,,

有一次何立本身去右,,......

(閱讀全文)