|
今日同 朱 , 塋 , lamlam , 肥澎 , 焜 ,小方 ,Chris
去左Neway CEO唱K ;]
出去果時落勁大雨囉=,=
本身him話去
點知12點幾果陣
佢同左cD果班去左打機
開頭又話我地唔叫埋佢
叫左佢又唔去-,-
以後有咩都唔叫佢啦...
我同lam 焜 小方去左先
之後佢到先泥;]
都ok好玩呀...
1點唱到4點
影左好多相囉xD
之後去左銅地 , 世貿同埋總統行...
6點半就散啦;]
頂 我隻手指未勁痛囉
本身之前都篤魚蛋嫁啦
就泥好快tim...
點知琴日打波又篤過-3-
今次真係勁痛...
同埋勁腫囉-,-
我諗有排都唔可以打波住啦
連沖涼都難呀
當我睇住人地打波果陣
真係好想打呀...
唉
琴晚我點都訓唔著...
因為真係好痛呀><
佢地個個都叫我睇下醫生
但係我又唔多想去...
過多兩日睇下點先啦...
希望冇咩野啦;]
|