◈__准我用情歌 如泣如訴 ♠*:;
lovE_kim
暱稱: ▒熊仔♥▒
性別: 男
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
試後活動 = 賭''
對唔住...係我既錯;(
聽日比賽啦...
♥ `聽日生日呀><...
♥嘅`我做左學校 得分王...
文章分類
全部 (179)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 1395
今日人氣: 10
累積人氣: 9433
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 7 日  星期日   晴天


唱k =D 分類: 未分類

今日同 朱 ,  塋  ,  lamlam  ,  肥澎  ,  焜  ,小方  ,Chris

去左Neway CEO唱K ;]

出去果時落勁大雨囉=,=

本身him話去

點知12點幾果陣

佢同左cD果班去左打機

開頭又話我地唔叫埋佢

叫左佢又唔去-,-

以後有咩都唔叫佢啦...

我同lam 焜  小方去左先

之後佢到先泥;]

都ok好玩呀...

1點唱到4點

影左好多相囉xD

之後去左銅地  ,  世貿同埋總統行...

6點半就散啦;]


頂   我隻手指未勁痛囉

本身之前都篤魚蛋嫁啦

就泥好快tim...

點知琴日打波又篤過-3-

今次真係勁痛...

同埋勁腫囉-,-

我諗有排都唔可以打波住啦

連沖涼都難呀

當我睇住人地打波果陣

真係好想打呀...

琴晚我點都訓唔著...

因為真係好痛呀><

佢地個個都叫我睇下醫生

但係我又唔多想去...

過多兩日睇下點先啦...

希望冇咩野啦;]