今朝6點幾起左身
之後食左早餐
6點9就出去灣仔搭車
11點幾3番到去中山
都算係幾快嫁啦=]
一番到去
拜我我婆婆之後
就去睇我嫲嫲^^
好掛住佢呀
佢精神睇落都幾好
我同佢傾左半個鐘計,,,,,,
佢叫我生性
大個仔啦
要聽話.....
我係咁話5 5 5
不過我今次真係會改嫁啦
我大個仔啦^^
聽日有得游水呀 正,....>3< 係呀我大佬話送個眼鏡比我嫁 hehe!~
聽日有得游水呀
正,....>3<
係呀我大佬話送個眼鏡比我嫁
hehe!~