*224DAY♥`
琴晚去左睇音樂會
冇打到
琴晚去到11 點先番
番到屋企就洗頭^^
吹干左個頭之後就訓la
聽音樂會果陣
訓著左= ="
因為佢地唱d歌太悶啦><
又聽吾明佢地唱咩
聽到中場休息就走左去食野la
坐天星小倫過尖沙咀個陣
先至見到
原來香港ga夜景係咁令^^
真係好想同我老婆一齊去睇><
星期六個陣偷吻左我老婆一啖^^
hehe!~
跟住今日........
我諗住又偷吻佢........
點知......
比個fd下野撞我落我老婆仔到= ="
我個鼻勁痛lo><
今次偷吻吾到佢
下次一定得ga
HEHE-v-
聽日又社籃la= ="
取消左兩次
希望聽日吾好再取消la.......
因為我真係好想win>_____________<
我聽日一定要入多過10分呀=)
老婆.......
你會睇我打嫁呵!?
因為有你系到.......
我就一定贏嫁啦@@
Grace.......加油><!~
|