◈__准我用情歌 如泣如訴 ♠*:;
lovE_kim
暱稱: ▒熊仔♥▒
性別: 男
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
試後活動 = 賭''
對唔住...係我既錯;(
聽日比賽啦...
♥ `聽日生日呀><...
♥嘅`我做左學校 得分王...
文章分類
全部 (179)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 1395
今日人氣: 15
累積人氣: 9417
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 27 日  星期日   晴天


聽日番泥啦;]] 分類: 未分類

泥幾日真係勁好玩囉;]

琴日去左剪頭髮

剪到勁短囉...

唉=,=

不過算啦...

我諗好快長番ge-,-

琴晚我表哥個女滿月

要去飲^^

之後我地成班同輩ge坐埋一齊;]

好難得呀...

之後未開始

我地已經飲左3支啤酒啦-,-

之後過人地到攞左兩支過泥xD

嘩...

食飯果陣係咁飲酒呀

D人一個個咁過泥同我地敬酒

次次都係一杯杯咁酒=.=

飲到飽哂...

應該10幾杯到囉-,-

之後我地成班同輩ge

一齊去左唱k;]

個到勁大囉...

仲有條女同你點歌

跟住我地唱歌ge唱歌

玩大話"識"ge玩大話"識"

我唱左陣之後

就同佢地玩啦...

我岩岩學識炸-,-

不過唔係我輸得最多囉

哈哈...

都飲左10幾杯啦...

開始有d wing wing地@_@

唱到12點幾

就走人囉

好正呀

真係好難得先可以坐埋一齊;]

個個都變左好多呀^^

之後番到屋企

洗左個頭就訓左啦=.=

勁快

訓到今朝10點幾

出去飲茶...

食完12點幾

大嫂同左我去行街^^

不過冇買野...

之後夜晚去左小肥羊打邊爐^^

好食;]]

聽日番泥啦...

有小小唔捨得tim*v*

唔知你地有冇掛住我呢!?...