| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 27 日 星期日  |
| 聽日番泥啦;]] |
分類: 未分類 |
泥幾日真係勁好玩囉;]
琴日去左剪頭髮
剪到勁短囉...
唉=,=
不過算啦...
我諗好快長番ge-,-
琴晚我表哥個女滿月
要去飲^^
之後我地成班同輩ge坐埋一齊;]
好難得呀...
之後未開始
我地已經飲左3支啤酒啦-,-
之後過人地到攞左兩支過泥xD
嘩...
食飯果陣係咁飲酒呀
D人一個個咁過泥同我地敬酒
次次都係一杯杯咁酒=.=
飲到飽哂...
應該10幾杯到囉-,-
之後我地成班同輩ge
一齊去左唱k;]
個到勁大囉...
仲有條女同你點歌
跟住我地唱歌ge唱歌
玩大話"識"ge玩大話"識"
我唱左陣之後
就同佢地玩啦...
我岩岩學識炸-,-
不過唔係我輸得最多囉
哈哈...
都飲左10幾杯啦...
開始有d wing wing地@_@
唱到12點幾
就走人囉
好正呀
真係好難得先可以坐埋一齊;]
個個都變左好多呀^^
之後番到屋企
洗左個頭就訓左啦=.=
勁快
訓到今朝10點幾
出去飲茶...
食完12點幾
大嫂同左我去行街^^
不過冇買野...
之後夜晚去左小肥羊打邊爐^^
好食;]]
聽日番泥啦...
有小小唔捨得tim*v*
唔知你地有冇掛住我呢!?...
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 179 | »
|