|
琴日比人CHEAK頭髮
之後丫SIR話我d陰好長-,-
上次另一個丫sir就話我髮尾長
今次泥個丫sir就話我d陰長= ="
真係比佢地吹漲...
之後夜晚剪左d陰....
點知-,-
剪到平平地
今日番到學校
問d人
我個頭係唔係好怪
d人話唔係囉
家姐仲話幾得意= ="
跟住成日都冇人話我個頭樣衰hehe!~
聽日陸運會啦
約左成班fd 7點去食早餐
好驚跑唔到呀
因為岩岩練波整親
希望冇咩野啦....
好想再攞多次個100米冠軍呀=]
仲記得上年第一日
完左之後
冇搵佢
同左班fd去踢波...
之後比佢嬲左一日
跟住第2日完左之後
同佢一齊行番去....
唉....
愛你的那一個 傷你的那一個
誰才是你愛情中的伯樂
放棄了這一個 然後等待著下一個
最後哪一個讓你最捨不得
|