|
即使教我妒忌 祝福我已預備
仍期望下個可給你福氣
自願犧牲 來容我捨棄
如前面路更闊 更勝與我一起
何妨道別成就你
今日成日都係到扮冇野
扮開心=(
自己一個果陣係咁諗住佢呀....
我真係好掛住佢
唔知點解
睇住佢扮開心果樣
我好想喊呀...
我覺得佢應該扮得好辛苦
岩岩同佢傾完電話
佢終於喊啦=(
搞到我都流左眼淚...
佢話個男仔今日比左張紙佢
話想同佢一齊
不過佢話唔會覆佢...
其實我都估到嫁啦
我而家同幾個fd都好憎佢...
唉....
好掛住你呀!~
你叫我唔好等你
搵過個...
不過我唔會聽你講嫁..
我真係等你嫁=]
|