love0408
暱稱: 牙FI
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
2007-06-02
2007-06-02
2006-12-03
2006-10-24
My Frist Love .. !? ...

日誌分類
全部 (51)
牙FI日記 (12)
感受分亨 (1)
未分類 (38)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友
尚無任何好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 9
今日人氣: 1
累積人氣: 1692

站內搜尋
RSS Feed

2006 年 7 月 26 日  星期三   晴天


2006-07-26 分類: 未分類

隨便列出你認識的二十位朋友︰
01) Phoebe.."
02) 琳..*
03) 筠.."
04) 峰..*
05) 俊傑
06) File.."
07) 小羊.."
08) 輝..*
09) 欣.."
10) 朗.."
11)威.."
12) 曉宜.."
13) 靚怡.."
14) May.."
15) 恆.."
16) 若.."
17) 朱仔.."
18) 傻雞.."
19) 倫.."
20) KK.."

[6 號同邊個拍緊拖?]
Darren 呱.."

[9 號係男仔定係女仔?]
女孩子.."

[如果 16 號同 12 號一齊,會唔會好正?]
吾會..若咁靚仔..同曉宜晒曬.."

[18 號同 5 號呢]
更加吾會..!!  我吾會比傻雞做我嫂架..!

[17號讀緊乜?]
F.3.."

[你同 12 號最後一次傾計係幾時?]
吾記得lu.."

[6 號最鍾意邊隊 band?]
吾知佢wor.."

[1 號有冇兄弟姐妹?]
有..!

[你會唔會溝 3 號?]
吾會..! 搞基麽..?

[咁 7 號呢?]
小羊吾啱我.."

[16 號係咪獨身?]
係牙..!

[15號姓乜?]
周..!

[10 號叫乜名?]
黃易朗lo.."

[4 號最鍾意做乜?]
溝女..!

[13 號吸引嗎?]
靚女當然吸引na.."

[14 號同 19 號會夾嗎?]
吾會夾.."

[20 號讀緊邊間學校?]
浸會天虹.."

[隨便講 D 11 號既野俾我知?]
搞笑..吾識講人話.."

[1 號呢?]
好玩..吾識講中文.."

[3 號呢?]
煩.."

[你試過對 15 號有 feel 嗎?]
沒試過.."

[9 號住邊?]
沙田..!

[4 號最鍾意乜色?]
黑呱..XanGa都黑色.."

[5 號同 6 號係咪好朋友?]
吾係.."

[7 號鍾意 20 號嗎?]
吾系.."

[8 號同 19 號呢?]
搞基麽..?

[你點識 2 號?]
學校識.."

[10 號有冇寵物?]
細佬就有個.."

[17 號係咪有史以黎最性感既人?]
系.."




2006 年 7 月 24 日  星期一   晴天


算數!!!!! 分類: 未分類

     我想挽救....!

  可是挽救不來...!!

       多了一個無名士..."

     少了一個何依婷!!

         怎麽大不了.."

   何依婷...

      跟張滿如沒兩樣...!!!

    一樣自私..!!   自已擁有的...其他人就不得擁有..!!!!

        一樣喜歡找人着數...!!!

      我清楚..."

   我也明自..."

        如果何依婷是為了一對鞋而跟我絕交...

           我也甘心...

       我也情願..."

            因為我不會要一個這樣斤斤計較的BEST FD..."

    但我不排除有一個無名士在你身邊.."

        還是你跟本就是為了找我着數..

      而跟我交朋友的小人!!!!

           我不想相信何依婷是這樣的人...

        你的美貌..."

    對..!

      我承認.."

   你卻真的比身邊的人美..."

        但你的自大...

      造成對身邊朋友的壓力.."'

    過份吹捧自己..

         會令人難受...!!!

     尤其是你SD過來的SMS..."

       你究竟有否想清楚..?!

   如果你是那種以令人難受為樂的人.."

         那算吧...

       我不會作出追究..."




2006 年 7 月 22 日  星期六   晴天


TO: Regin 分類: 未分類

    你話我跟你買野...

      我知你講緊對鞋...

    但我想你講下道理...

  衣家成條街大把人着果對鞋...

       我鐘意果對鞋

      吾通就系因為你有果對鞋...

   所以我吾買?!

        吾係掛..."

     如果你覺得你個fd鐘意你對鞋...

          去買同一款係吾啱ge話..."

       我同你講sorry lo..."

     我以後吾會喺你面前着果對鞋..."

          我吾想因為咁小GE事整到我地又鬧交..."

PS:米甘小氣啦..."



« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 17 | »


tofumonzter@createblog.com