今日星期五..出YES''XD!*
好期待口牙>3<
聽日去BBQ''不過如果聽日落雨__*就無得去LOR''
到時大家一定實好失望啦'''
希望口吾好落啦...
仲有希望去CAMP果三日''都唔好落雨姐~∼
今日數學堂果震'''無啦啦講上一年我地果班果條友仔''
果條友 讀多年==''五年級..
無奈啦''甘都制...
我堂堂刀系到發白日夢''XDD!**
我無啦啦記番起''細峰同我講過既野..
佢話 對所有人都要有防心''
因為世上口吾會有人真心真意**
可能終會有日 出賣你__!*
仲有..鍾[意一個人''要有保留''XD*!
無論佢而家對幾好''幾好...
但系口吾會擔保 將來繼續會''
人一定會有自私'''系好既自私 定衰衰既自私''
就永遠都口吾會有人知既..
因為你口吾會有預感的'''
所以你要對人人都要有防心''XD!*
琪實__*!我從黎刀口吾多會對人有太大既防心..
諗倒咩*!就講咩..直腸直肚''
想做什么 就做什么...口吾用腦 諗野''
這樣的人 才是我'''
我真系好想知..點解(生活口吾可以簡簡單單)??''XD*!
簡簡單單的生活,,..口吾咪會開心好多的么?''
木碧...只喜歡簡簡單單的生活'''
|