星期一啦..,
要打針AR''爽...打之前驚到爆炸咁制啦我''哈
不過系打果震,.講左句''死就死啦..
支針一野''就咁打落黎...
爽到爆..,>3<
不過真系 捱唔倒呢D''點捱果D呢?''
仲29日咋...
仲有4日就去CAMP''
6C 果個班主任''MISS梁''
結婚呀..,我聽倒第一時間O左咀''
哈哈..
琴日去左 北江''買袋同埋買33..
之後見倒有份工''好似請人,,.問左佢''佢話未有位主><
系暑假果震''做野...搵$$''
死囉,,.原籓仲有二支針未打嫁好似''
唉....樣衰的是''
刊登時間︰2006-06-06 07:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]